sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Femeia RAC...cu cine sa fie?...

Desi nici varsta si nici experienta nu prea sunt relevente aici (sunt destul de tanara), din relatiile mele pot sa va relatez "consecintele".
Am devenit cu timpul obsedata de zodii, poate pentru ca horoscopul era intradevar adevarat.
Sunt o tanara femeie rac, dar care se intinde dincolo de caracteristice standard ale zodiei. Multa vreme m-am indoit de aceasta zodie, pentru ca nu credeam in ea, nu aveam suficiente motive.
Unde vrei sa citesti vezi: "zodie capricioasa, dificila, posesiva, pesimista, hipersensibila...etc"
Cred ca in fiecare zi m-a urmarit acest cuvant "hipersensibila".
De ce noi femeile rac suntem asa sensibile? Cred ca pentru noi sensibilitatea nu mai este o calitate ci cel mai major defect. Articolele pe care obisnuiam sa le citesc nu prea mi se potrivau, multe erau si foarte diferite. Oricum..de ce am ajuns sa scriu? Poate pentru ca sa va faceti o impresie din realitate ce a insemnat pentru mine relatia cu un barbat din toate celelalte zodii...
Si...sa vedeti cum a fost cu fiecare...











































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu